woensdag 2 juni 2010

Zelf geboortekaartje maken

Vraag: Zelf geboortekaartje maken, hoe doe ik dat?
Antwoord: Zelf geboortekaartje maken is sowieso het leukste om te doen. Maar je kunt je aardig op die klus verkijken als je teveel hooi op je vork neemt. Ga snel naar Geboortekaartje.nl en het wordt niet alleen een leuk zelfgemaakt geboortekaartje, maar ook een smaakvol en perfect gedrukt geboortekaartje!

Zelf geboortekaartje maken kan anders
Nooit zal ik de stress vergeten toen ik heel wat jaar gelden zelf geboortekaartje maken wilde, ter ere van de geboorte van mijn eerste. Het idee had ik al heel lang: luciferdoosjes met een briefje er in. In negen maanden kan je aardig wat luciferdoosjes sparen. En op elk doosje een stukje babyfoto. Gewoon uit een tijdschrift, dus dat kon ik ook voorbereiden. Maar zelf geboortekaartje maken kost altijd meer tijd dan je denkt. En meer tijd dan je hebt. De hele week na de geboorte van mijn dochter heb ik samen met mijn moeder en een vriendin nog briefjes zitten invullen, met geboortedatum en naam. Klein vouwen, in doosje doen, in envelop doen…
Als Geboortekaartje.nl toen al bestaan had… dan had ik het heel anders gedaan. Lekker achter de computer een beetje dingen uitproberen. Lettertypes, kleuren, dessins… Een hartstikke mooi vormgevingsprogramma voor zelf geboortekaartjes maken op Geboortekaartje.nl. En zo simpel, ook als je geen wizzkid bent.
Dus op de vraag “Zelf geboortekaartje maken, hoe doe ik dat?” zeg ik nu: “Ga snel naar Geboortekaartje.nl!”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten